उदाहरणसहित व्याख्या मलाई चाहियो

–कोइँच बु काःतिच
(एक जना भविश्यवेत्ता कोइँच बन्न नसकेका सुनुवार मित्रले यही कुमारी सन्सारमा एक जना प्राकृतिक प्रकोपमा परेपछि आर्थिक सहयोगका लागि आव्हान गरेपछि बढो तर्कपूर्ण र मर्मस्पर्शी आफ्नो विचार टाँसेपछि मनमा उठेको मनोबातहरु ।)

ओः होःहोः
तेल’पो
रोल’पो
ओः होःहोः
दुमा होपोः
शाक–कार’पो
ओः होःहोः
सारिङ मु’लि
खारिङ मु’लि
ओः होःहोः
गुँपोः
खुँपोः
ओः होःहोः
शाँदार (शाक–कार) पिदार गर्नु अगाडि बेलुकी देवदेवीलाई आव्हान गर्दाको मन्त्रोच्चारण हुन् यी ।

कुनै पनि धर्मले कसैको धर्म परिवर्तन गर्नु भनेर धर्मादेश गरेको छैन । त्यसैले कसैको धर्म परिवर्तन गर्न यो मन्त्र यहाँ टाँसेको नठान्नु होला । प्रभु, महापुरुष वा धर्म प्रवर्तकहरुको सुसमाचार सुनाउनु सबैको मानव अधिकार हो र सुन्न पाउनु, व्यवहारमा उतार्न चाहनु पनि मानव अधिकार हो । र, हाम्रा महापुरुष, धार्मिक नेताहरुले पनि कहिल्यै कतै देखावटी र हचुवा लफडा, लहैलहैमा लाग्नु त्यसैमा मोक्ष प्राप्ति, निर्वाण प्राप्ति, मुक्ति सम्भव छ भनेका छैनन् ।
सबैले आफु जे छु त्यसैमा रमाउनु आनन्द छ भनेका छन् । आफुले जस्तो सोचिएको छ अरुले पनि त्यस्तै सोचको छ भन्ने सोच्नु पर्छ । मानिस सुन्दैनन्, बुझ्दैनन्, सुनाउनु पर्छ, बुझाउनु पर्छ । ढोका खोल्दैनन् । ढोका खोल्नका लागि ढोका ढक्ढकाउनु पर्छ भनेका छन् ।
दुःखको कारक तत्व अरु कोही होइन म आपैंm हुँ भनेर सम्झिनु पर्छ । सबै खुशी हावुन् । सबै सुखी हावुन । सारा सन्सार सुखी र खुशी होस् भनेर विश्व शान्तिको लागि सोच्नु पर्छ भन्छन् ।
हजुर, यसरी नै कोइँचको किरात ओलो, मुक–दुमको वारेमा केही थाहा नभए पनि अन्य धर्म दर्शनका बारे धेरै फलाकेर हिड्नु हुन्छ हाम्रा कोइँच बन्धुहरु । धर्म गुरु पनि हुनुहुन्छ– पास्टर, रेब पास्टर, लामा, आचार्य पण्डित । आत्मिक यात्राको कथा वाचक हुनुहुन्छ । धर्मवेत्त हुनुहुन्छ । तर, मुश्किलले एकादुई धर्मगुरुहरु वाहेक बाँकी सबै धर्मोपदेशको विरुद्ध काम गर्दै हिड्नु हुन्छ । जुनसुकै धर्मको धर्मगरु, पुरोहित जोसुकै किन नहावुन् उहाँहरुको तप ध्यान, साधनाको मापन स्तर के कति वा कस्तो हो भन्ने कुरा उहाँहरुको वाचनकला वा बोली, जीवनशैली, व्यवहार र मुखाकृतिको चमकले प्रष्ट बताउँदा छ । जुनसुकै सच्चा धर्मानुरागिले बुझ्न सक्ने कुरा हो ।
सुसमाचार सुनाउनु भनेको अर्काको पीर–मर्का, अप्ठेरोलाई भरेङ बनाएर धर्म परिवर्तन गर्नु होइन । न त ढोका ढक्ढकाउनु भनेको कुनै पनि धर्मको अनुयायी बनाउन ढोका ढक्ढकाउनु भनेको हो । ढोका खोल्दैनन्, सुन्दैनन्, बुझ्दैनन्, अरुले पनि मैले जस्तै सोचेको छ भनेर सोच्नु भनेको धर्म परिवर्तन गर्नु भनेको होइन । धर्मशास्त्रमा उल्लेखित राम्रा राम्रा जीवनोपयोगी धर्मोपदेशलाई आफु अनुकुल स्वर्थवश व्याख्या गरी दिँदा धेरै कोइँचहरु भीरको चिचिन्डो न तल न माथि वा कुहिरोको काग जस्तै बनेका छन् धर्म–दर्शन र संस्कृतिको सम्बन्धमा ।
तपाईँ जस्तो परम आत्माज्ञानी, मुक्तिदाताका दुत, धर्मगुरुहरुलाई सबै कुरा था हुन्छ । त्यसैले माथि उल्लेखित कोइँच लोःको ऋचाहरुको उदाहरणसहित व्याख्या मलाई चाहियो । हाम्रा कोइँच दाजुभाई दिदीबहिनीहरुलाई यी यस्ता कुराको माने पनि त था हुनु पर्छ नि तपाईँ जस्तो महाज्ञानी महापुरुषबाट ।

Share

2 Comments to उदाहरणसहित व्याख्या मलाई चाहियो

  1. jeevan sunuwar kirat says:

    uttam sir sew (namsewal) -hamro sunuwar ko likhit ya alikhit itihas x vane jastai jaha samma maile bujhda sunuwar ko dharma darshan mukdum pani likhit ya alikhit hunuparx, yo mero bujhai galat pani hunasakla.aba yedi likhit sunuwar mukdum darshan x vane tyo sabaiko pahuchma adhyan garne batabaran nabaneko po hoki? bible, kuran, bed-geeta, tripitak jasta bivinna dharma granthaka darshan harulai jasari sabaile sajilai padhna payekaxan tesarinai hamro mukdum darshan ko gyan lina sajilo po navako hoki? yedi mukdum darshan alikhit nai hunx vaneta jhan kasari gyan lina paeyela ta uttam sir? kita uhileko kimadanti anusar ya purkhako dekhevogeko anusar hamile mukdum darshan agalnu paryo/pareko x.hajurle aja koinch lo ko richaharu ko udaharan sahit byakhya magnuhuda ma dukhaka sath vannu pareko x ki ma byakhya garna asaxam xu karan malai mukdum darshan ko ramro gyan xaina KINAVE MA MAHAGYANI MAHAPURUSH HOINA tar yo pani sattey hoki maile mukdum darshan ko bare gyata vayeko vaye sabaima tyo gyan awassey nai badne thiya ra mukdum darshan ko bare thet mulbhut kurako chaso vane xadaix.kunai bela maile koinch dharma, saskriti, ritiriwaj, vasa ,rahansahan adi bare kura garda tyo pani ta koinch mukdum darshan kai pato ho vanne kura pani auna sakx tara tetile matra kirat koinch mukdum darshan ko byakhya/gyan/jankari upayukta ra paryapta hudai hunna.uttam sir ko yo bishayabastu gahan,jatil tara bahas garnai parne bisayabastu ho.CHEREDUM

  2. jeevan sunuwar kirat says:

    uttam sir sew (namsewal) -hamro sunuwar ko likhit ya alikhit itihas x vane jastai jaha samma maile bujhda sunuwar ko dharma darshan mukdum pani likhit ya alikhit hunuparx, yo mero bujhai galat pani hunasakla.aba yedi likhit sunuwar mukdum darshan x vane tyo sabaiko pahuchma adhyan garne batabaran nabaneko po hoki? bible, kuran, bed-geeta, tripitak jasta bivinna dharma granthaka darshan harulai jasari sabaile sajilai padhna payekaxan tesarinai hamro mukdum darshan ko gyan lina sajilo po navako hoki? yedi mukdum darshan alikhit nai hunx vaneta jhan kasari gyan lina paeyela ta uttam sir? kita uhileko kimadanti anusar ya purkhako dekhevogeko anusar hamile mukdum darshan agalnu paryo/pareko x.hajurle aja koinch lo ko richaharu ko udaharan sahit byakhya magnuhuda ma dukhaka sath vannu pareko x ki ma byakhya garna asaxam xu karan malai mukdum darshan ko ramro gyan xaina KINAVE MA MAHAGYANI MAHAPURUSH HOINA tar yo pani sattey hoki maile mukdum darshan ko bare gyata vayeko vaye sabaima tyo gyan awassey nai badne thiya ra mukdum darshan ko bare thet mulbhut kurako chaso vane xadaix.kunai bela maile koinch dharma, saskriti, ritiriwaj, vasa ,rahansahan adi bare kura garda tyo pani ta koinch mukdum darshan kai pato ho vanne kura pani auna sakx tara tetile matra kirat koinch mukdum darshan ko byakhya/gyan/jankari upayukta ra paryapta hudai hunna.uttam sir ko yo bishayabastu gahan,jatil tara bahas garnai parne bisayabastu ho.CHEREDUM

Leave a Reply

Your email address will not be published.